marți, 22 ianuarie 2008

Al treilea Dans

S-a intamplat sa fie in noaptea de 14 spre 15 ianuarie, incepand de pe la ora 23. Bineanteles ca a fost altfel decat cele precedente. A vrut in special rock, piese straine de marca, si alternat printre ele cantece de-ale lui Dylan. La un moment-dat, pe la miezul noptii, intre Billy Idol-Rebel Yell si Axl Rose&Queen-We will Rock You a vrut sa asculte o Doina. Recitata. Da! O Doina de Eminescu. Problema a fost ca nu am avut. Am realizat ca intre cele peste 1000 de fisiere de folk si Cenaclul Flacara nu am nici o Doina a lui Eminescu! Si, ca intr-adevar, peste cateva minute va incepe Ziua lui Eminescu. Eu uitasem dar El nu a uitat! Nu prea a vrut sa se auda pe sine, dar n-am gasit decat Un singur legamant cu Tara, de pe discul Lui cu Alifantis. Asta dupa ce pe A.P. l-a respins violent. In urmatoarea pauza , intre doua piese Roling Stones i-am propus un mars patriotic din perioada interbelica. A acceptat, si , pana babalacul de mine si-a tras suflul, am vazut viziunea lui de dans si fond de diapozitive stil C.D.M.I pentru acel cantec. Construind ca-n timpurile marete ... panouri publicitare, ...cu capitan conducator, de-ala de vapor, gesticuland beat la carma ... Tara asa cum o vor cei ce voteaza azi...Dar mai bine nu mai continui, daca vre-un regizor e interesat, am scris succesiunea de imagini si versurile la care trebuie, si le ofer fara alta pretentie decat sa le prezinte asha cum le-am vazut eu.
Si dansul a continuat pana pe la 1 noaptea, spre fericirea Lui si a mea, pe capul vecinului de la etajul de dedesupt. Ca si in celelalte doua cazuri, dupa cam 2 ore de dansat eram mai odihnit si mai bine-dispus decat inainte. Alte diferente fata de celelalte dansuri? Da au mai fost. A suportat monitorul in functiune si au existat pauze, cereri pentru ce sa pun in continuare, variatii fine ale procentului de control asupra corpului meu. Nu a mai fost un calup muzical incarcat dinainte in winamp. Intre piese au fost si clipuri video, dar nu s-a uitat nimeni la imagini.





2 comentarii:

Miss Tic spunea...

imi este greu sa cred ceea ce povestesti. Oricine poate spune/inventa/visa orice. Imi pare rau, dar nu cred absolut nimic din ceea ce spui tu.

hippiepittis spunea...

Pentru multi e greu de crezut. Daca vrei sa aprofundezi, si sa vezi multe poze cu El, recenzii de la piese de teatru, interviuri scanate-inclusiv de dinainte de 1989, lista cu fisierele audio si video pe care le am cu El , etc, inscrie-te in grupul de discutii http://groups.yahoo.com/group/florian_pittis/
Acest blog este doar un avizier. Pentru lamuriri si pentru intrebari al caror raspuns chiar este Vanare de Vant, citeste link-urile din pagina de start a Grupului si in special http://geocities.com/hippiepittis/
Mai gasesti activitate si pe neogen.ro, trilulilu.ro si youtube.com...