marți, 4 martie 2008

Scrisoarea de Adio

Cu ocazia vizionarii pe youtube a clipului Ganduri Florian Pittis am primit urmatorul comunicat de la EL:
{...//MultumiM pentru ordonarea acestor GANDURI si pentru readucerea lor in mintea celor care inca pot FACE atat de multe ...}
Este PRIMA si deocamdata SINGURA recunoastere a autenticitatii IDEILOR din acea Scrisoare de Adio. E stiut ca redactorii de la Radio3net neaga autenticitatea Scrisorii, afirmand ca singura data cand li s-a spart Site-le a fost in noaptea postarii Scrisorii. O alta aberatie rauvoitoare a lor.
DAR. Pana acum nici hippiepittis si nici PAnda nu au avut nici o confirmare a autenticitatii Scrisorii. In ce ma priveste poti citi site-le www.geocities.com/hippiepittis unde afirmaM verzi si uscate in peste 100 de pagini dar nici macar un cuvant despre acea Scrisoare de adio.
De-abia acum mi-a confirmat ca in Scrisoare sunt gandurile LUI si mi-a explicat cauza acelor incoerente si greseli de ortografiere. Scrisoarea a fost dictata noaptea pe la 1.20 unui asistent din Spitalul Fundeni, care a scris on-line cum a putut, dupa ce Florian Pittis s-a logat ca ADMIN pentru ultima data la Site-le Lui, Radio3net.ro. Nu a putut sa "revada" textul si au fost probleme si cu net-ul din Fundeni. Pe asistent l-a pus sa jure ca nu va spune nimik.
Sunt absolut sigur de mesajul primit, printre altele am plans mai bine de un sfert de ora in timp ce am vazut clip-ul si am scris comentariul, lucru care nu s-a intamplat la asemenea intensitate cand am citit in trecut Scrisoarea de Adio.
Al dvs. putin luat hippiepittis

Un comentariu:

hippiepittis spunea...

In parapsihologie nu exista 100% si nici eu nu pot fi absolut sigur. Sunt supus greselii ca orice OM. Poate ca acum El a gasit alaltaieri ca acele ganduri i-au definit starea de atunci, din zilele de dinainte de Marea Trecere. Dupa aceste ganduri omenesti, peste cateva zile cand s-a trezit la Reanimare a cerut sa fie dus in salon si lasat sa-si urmeze Drumul. Era odihnit si s-a concentrat toata dimineata pentru Marea Trecere. La 15.15 si-a parasit corpul.
Oricum, eu am scris ce am simtit si nu m-am documentat inainte.
Documentarea pare sa indice sau ca scrisoarea chiar este un fals sau totul e o musamalizare destul de bine facuta.
Ziarul Azi in edite electronica are si acum scrisoarea si afirmatia ca aceasta a fost postata pe radio3net , exact ca in acel scan pe care il am.
Am cautat pe Net si am gasit surprinzator de putine lucruri.
1.Am gasit un protest al R3net in care contesta si aceea ca mesajul ar fi fost postat pe pagina postului de radio. Si mai acuza ziarul Azi ca a inventat postarea pe site-le radio3net. Nu-mi mai amintesc de unde stiu ca mesajul a fost pe site-le r3net din noaptea de 31 iulie pana in 2 sau 3 august. Astea s-au intamplat destul de demult. Sunt greu de documentat. Nu stiu ce a facut ziarul Azi, daca a publicat sau nu protestul celor de la radio3net.
2.Mai este si pagina de forum a radio3net, care are insa foarte putine mesaje tinand cont de subiect si doar din 8 pana in 12 august. Este o intrebare a unui user, pusa extrem de politicos, si raspunsuri ale 3 admini, urmate de alte 14 mesaje, toate in acelasi sens, de respingere. Nimic inainte de aceasta data. Nimic dupa. Destul de ciudat. Nu am gasit textul original de care se face caz.
Repet, o Entitate gandeste si simte exact ca si noi, cei cu trup. Si exista o continuitate psihica. Este posibil ca eu sa fi captat doar ideea Lui ca acele idei din Scrisoarea de adio prezentate in videoclip i-au reprezentat destul de bine gandurile Lui din acele ultime zile printre noi, combinate cu parerea de rau ca nu a apucat sa-si ia ramas-bun de la prieteni si admiratori. Confirmarea este oricum partiala.
Ce sunt absolut sigur e ca mesajul dintre semnele speciale este al LUI .

Al dvs putin luat, hippiepittis