marți, 8 aprilie 2008

Re: Ziua onomastica Florian Pittis

In cadrul demersurilor mele avand ca scop sarbatorirea Zilei Lui onomastice de Florii am primit raspunsuri politicoase de la Vasile Seicaru si de la Nicu Alifantis. Ambii sunt de acord ca e o idee buna si ca ar participa, dar spun ca desi ideea exista in mediul artistic nu prea sunt sanse de materializare si oricum nu ei se ocupa de organizarea de spectacole. Daca aflati cumva in ultimul moment de tinerea unei asemenea manifestari va rog sa semnalati pe Grup. http://groups.yahoo.com/group/florian_pittis/
Probabil ca nu m-am adresat cui trebuie, nu stiu nici mecanismele nici timpii de latenta si procedurile care sunt normal de urmat pentru a determina organizarea unui spectacol....
Daca cineva dintre dvs. stie mai multe in acest domeniu, va rog sa-mi scrieti pe mail-ul privat, voi avea in vedere pentru anul viitor.

P.S. In August precis se vor gasi muuulti care sa-I cante Prohodul si sa-L intristeze aducandu-I aminte ca este in Lumea celor fara trup material.
Al dvs. putin luat, hippiepittis.

Un comentariu:

hippiepittis spunea...

Dl. Vasile Seicaru s-a implicat direct si personal in demersul inceput de mine. A publicat mesajul meu pe Blog la dansul, insotit de un apel la ajutor pentru materializarea acestei Idei. Vizitati www.seicaru.ro
rubrica JURNAL.
Poate ca totusi Il vom Sarbatori pe FLORIAN PITTIS de Florii !


Al dvs putin luat, hippiepittis