duminică, 1 august 2010

Despre Florian si Vama la Folk You 2010 - Janis Joplin

A fost superb la Festival, ai scris frumos pe Blog. Da, si eu am simtit ca Florian ar fi vrut ca Anda sa fie pe scena.
...La piesa celor de la Tapinarii eu am simtit doar un disconfort, insa puternic, am simtit ca nu era in regula deloc. Intr-adevar, dupa aceasta, intreaga seara L-am simtit foarte putin, puternic a fost la acea piesa a lui Olarasu* Nici la Vale nu L-am prea simtit pe Florian.
Dintre recitalurile de rock, conexiunea a fost foarte puternica la Celelate Cuvinte. Si L-a simtit si Calin Pop. La piesele cu dedicatie ar trebui adaugata si Fantana suspinelor, Calin Pop nu a spus nimic inainte, insa piesa a fost pentru El... Dupa ce s-a terminat piesa, Calin a spus acel "Motzule, unde esti, stiu ca ne auzi..." Iar El a fost acolo. La celelalte recitaluri nu am simtit nimic deosebit, nici macar la Iris. Tudor Chrila a fost extraordinar el, insa pe El nu L-am simtit. Nu stiu daca Florian a fost chiar de acord cu prezenta acelor trupe in Festival... Dar la Celelate Cuvinte a fost altfel.
O dezamagire in Vama. S-a schimbat Muzica de la Stuf. Au bagat doar muzica moderna, pentru mine fara cap si fara coada**.................................. Janis Joplin

2 comentarii:

hippiepittis spunea...

Dinu Olarasu* Este vorba despre cantecul SUNA-MA NOAPTEA .

hippiepittis spunea...

S-a schimbat Muzica de la Stuf. Au bagat doar muzica moderna, pentru mine fara cap si fara coada, care nu imi spune nimic. De fapt, pana pe la ora 10 seara era muzica buna, apoi, cand lumea incepea sa se adune schimbau totul. Si erau numai pusti de 16-18 ani, cei de alta varsta se adunau pe la terase.Anul trecut a fost altfel.
Si nu numai ca au schimbat stilul de muzica, dar in fiecare seara era acelasi playlist, am rezistat acolo vreo doua seri, desigur dupa terminarea Festivalului, dar muzica se auzea, mi-am dat seama ca pun acelesi piese, in discordanta cu tot ce se intampla si se auzea de pe terase. Am avut o senzatie ciudata, parca era ceva subliminar, ceva pus sa te exaspereze, sa te scoata din tot ceea ce inseamna Vama. Probabil ca asta chiar s-a dorit si asta nu este bine deloc. Nu vor putea schimba mare lucru, sunt sigura, insa se incearca, uite, prin orice mijloc, sa distruga tot ce pot distruge. Si au ajuns la Muzica, asta este deja foarte grav. Stuf-ul era o emblema a Vamii.
Am vorbit doar cu un chelner, un tip la vreo 30 de ani cu parul strans in coada, pe care l-am intrebat ce se intampla, i-am spus ca in anii trecuti era o cu totul alta Muzica acolo, Mi-a raspuns scurt "Stiu" si a plecat, este clar ca fusese acolo si in anii trecuti dar nu a vrut sa continue discutia. Este total aiurea cu acel playlist, tocmai asta m-a facut sa simt ceea ce am simtit....