luni, 3 septembrie 2007

Completare Concurs NU-L Uita pe Motu Pittis

FLORIAN PITTIS zis MOTU a fost in ultimii 30ani singura persoana publica din Romania pe care am iubit-o neconditionat si fara pauze. I-am vazut toate spectacolele de la Bulandra de dupa 1985 cu exceptia » PMT programul1 « si multe din editiile «» OM BUN « de la Ion Creanga ( subsolul din mijlocul Pietei Amzei ) L-am vazut de cateva ori la HAPPY HIPPIE dar era prea mult fum de tutun pentru mine. Spre rusinea mea, nu m-a tras atza suficient de tare sa ma urce la Laptaria lui Enache…

Din 15 august 2007 s-au mai intamplat multe, si am mai primit direct* o informatie importanta

* Dear TAMBOURINE MAN, Draga LORDULe JOHN, de aici lansez Concursul tematic SUPREMA LEZMAJESTATE , dotat din belsug cu premii . Marele Premiu este constituit din un buchetel de Floare-Albastra, chintesenta de NU-MA-UITA . Premiul Special va consta din a-i oferi castigatorului acel ceva ce inca ii este strain din ceea ce e omenesc... ( El inca din timpul Impuscatului afirma ca “Nimic din ceea ce este omenesc nu-mi este strain ) .

LA ACEST CONCURS VOR PARTICIPA alaturi de realizatorul acestui Site- prin continut si prin pseudonim- ORICE FAPTE MISTERIOASE LEGATE STRICT DE VIATA, MOARTEA SI MEMORIA omului FLORIAN PITTIS – MOTU . Puteti trimite si voi propuneri de participanti la Concurs prin Grupul de discutii asociat acestei pagini.

---…--- !!! ---…--- !!! ---…--- !!! ---…--- !!!

Sper ca ati inteles….

FRATILOR, acest Site se adreseaza EXCLUSIV acelora dintre voi care SUNTETI putin LUATI .

Newbie-ii, Curiosii, Ziaristii de la senzational si toti DOMNII IN NEGRU ( avocati, procurori, contabili, conformisti scandalizabili ) sa o caute cu Lumanarea ( de preferat inaintea CARULUI FUNEBRU ) pana ce vor fi calcati de Bicicleta-fara-lant si vor fi si Ei PUTIN… luati !!!

Completare la pagina de Concurs : data : 01 septembrie 2007

· S-a casatorit deoarece a fost obligat de Francmasonerie. Inscrierea in Loja este conditionata ( nu absolut ) de conditia de a fi casatorit. Insa una din conditiile obligatorii pentru avansarea in ierarhie este aceea de a fi casatorit. Si Motu avea si Grad si Functie, nu de-gluma. Participa : Fratii Masoni (asculta PLOAIA CARE VA VENI . Asculta si intelege apoi CANTECUL BUFONULUI).

· Editia a III-a a festivalului FOLK YOU de la Vama Veche a fost dedicata Memoriei Motu-lui. Nu am fost acolo, dar am vazut la TVR2 destule imagini. Sunt si pe YOU TUBE cateva… Pe panza din spatele scenei, jos in spatele unei bare cu reflectoare, printre picioarele artistilor care evoluau pe scena, daca aveai ochi de vultur si minte de rebusist puteai cu greu sa descifrezi cuvantul « editie » si cuvantul « Florian » Restul trebuia sa deduci. Am plans de ciuda. Motu al meu calcat in picioare de toti ....Chiar asa de mare nesimtire nu am crezut ca exista. Participa: cel ce a pictat respectiva panza de cort pe care era fundalul scenei de la Folk You 2007. Mai participa : cel ce raspunde de infatisarea scenei festivalului. (nu cred ca ai ce asculta…. plangi sau scuipa) ………. (daca chiar e prea liniste pentru Tine, poti incerca totusi, doar sa asculti, S-ASA-MI VINE CATEODATA).

Respectiva panza mai avea un defect. Numele festivalului, FOLK YOU era si el obturat de niste reflectoare, fiind scris prea sus. La TV nu puteai citi decat “2007” . Noroc cu simbolul ( inconfundabil ) al Festivalului....

Al dvs putin luat, hippiepittis

Niciun comentariu: