vineri, 14 septembrie 2007

Vizita intr-un PARC TEMATIC

Azi se implinesc 40 de zile de la trecerea in Lumea de Dincolo a lui Florian Pittis. Una dintre cererile pe care mi le-a transmis se referea la a-i vizita locul de odihna de pe Pamant. Denumirea de PARC TEMATIC ii apartine Lui. In fapt este vorba de Cimitirul Bellu din Bucuresti, unde pe Aleea Artistilor este vecin direct cu Amza Pellea si la mica distanta de Anda Calugareanu.
Am fost acolo azi in jurul orei 9.45 AM. Am gasit candela arzand, mormantul curat si cu flori destul de proaspete pe El - In afara de cateva buchete era si o frumoasa inima din trandafiri. Am pus si eu o floare si o lumanare. Am aprins si lumanarile stinse din cutia de lumanari, ca si o lumanare rosie care era in dreapta crucii. Mormantul este aranjat frumos, are bordura inalta din piatra alba si iarba proaspata sus. Crucea este cea de la inmormantare (foaier Bulandra, etc). Va invit sa Il vizitati si voi . Poate in primavara de Ziua Lui ar fi bine sa nu mai fiu singur. In cele vreo 10 minute cat am stat langa mormant, nu a mai venit nimeni ... Si nici azi inainte de mine, nu cred ca a fost cineva....
Parcul tematic Bellu este interesant si are si alte atractii mult mai spectaculoase, pentru vanatorii de monumente... Moartea si Timpul cel nemilos sunt omniprezente, iar intrarea este free.

Niciun comentariu: