marți, 2 octombrie 2007

Teatrul Bulandra I-a scos pagina !

UPDATE APRILIE 2009 :  
Pagina va fi refacuta,  este in lucru. 

oct.2007: Teatrul Lulandra, www.bulandra.ro, locul unde a lucrat o viatza Motu Pittis, i-a scos pagina de web care cuprindea biografia pe scurt si o lista cu toate piesele in care a jucat ca actor, rolurile avute, precum si spectacolele pe care le-a regizat la Bulandra. De asemenea nu mai exista pe site nici un afis de la o nici o piesa regizata de El sau in care a jucat El. Motivul invocat este unul hilar. Lipsa spatiului pe server. Mentionez ca este vorba de o pagina html cu fond colorat care are cel mult 200kb si care poate fi usor adusa sub 50 kb. Iar macar un afis la una din piesele Lui nu cred ca ocupa un loc chiar asha de mare....
Oare chiar atat de mult deranjeaza ceea ce a facut El pentru cei cu suflet TANAR ?

4 comentarii:

Cris spunea...

Am vizitat pagina si m-am bucurat ca am gasit atatea poze cu el si colegii sai,din diferite specatcole,dar nu-mi vine sa cred ca au scos pagina,cu ce-i deranja...???!!!

Serj K spunea...

MINCIUNA!!!

hippiepittis spunea...

Am primit de la Dl. Sergiu Cazan, administratorul site-lui oficial al Tatrului Bulandra, www.bulandra.ro urmatoarea precizare :
"Pe www.bulandra.ro nu a existat niciodata o pagina dedicata lui Florian Pittis. Nu trebuie cautat raspunsul la aceasta situatie in forte oculte, ci e legat de faptul ca din 2001 cand s-a lansat pagina Florian Pittis nu a avut activitate in Bulandra. Prin urmare secretariatul literar nu mi-a trimis niciodata date despre el. De asemenea nu au fost niciodata afise ale pieselor cu Florian Pittis."
Dinsul mi-a trimis ca documentatie insotitoare cu 2 versiuni ale site-lui Teatrului Bulandra din 2005 si din vara lui 2008. In acestea apare numele lui Florian Pittis pe pagina cu Artistii dar fara nici un link.
Deoarece nu numai eu am vazut acea pagina a lui Florian (aceasta e una din putinele pagini ale acestui Blog pe care am primit comentarii de la cititori...), si pe de alta parte imi amintesc ca am vazut pe Net in legatura cu aceasta pagina si afise de la "Black&White" (cu premiera in 1998) si "Totul in gradina" (premiera 1997), este posibil ca acestea sa fi fost fie pe o versiune mai veche a site-lui Teatrului Bulandra, situat la o alta adresa, fie sa fi fost vorba de un link extern care a existat doar o foarte scurta perioada de timp (cum a fost cazul si cu pagina Lui de la Radio Romania Tineret).
In ceea ce priveste anuntul cu privire la spatiul limitat pe web, dinsul spune ca se refera strict la folderul http://presa.bulandra.ro/ in care este situat (atentie.txt=288bytes,26may2006). Aici sunt si singurele poze cu adevarat de calitate de pe site-le Teatrului Bulandra.
Dovezile prezentate de dl. Serj K nu probeaza nici o minciuna din partea mea si nici a celorlalte persoane care ne amintim de acea pagina a lui Florian Pittis…

Al dvs. putin luat, hippiepittis

magda19 spunea...

Nu stiu daca 'deranjeaza' e cuvantul potrivit. Pur si simplu saitul celor de la Bulandra e incomplet. Nu vreau sa merg mai departe cu concluziile, totusi, si istoricul de acolo este incomplet. Afisele pieselor de succes nu ar trebui sa lipseasca, cat priveste lipsa de spatiu ... jenant - cand vrei cu adevarat ceva, nu te impiedici de un ciot. Si mai e ceva - noi astia care sesizam lipsa, buni, rai, preocupati de 'ocultism' sau nu, mai mult sau mai putin luati, poate penibili si cu pretentii exagerate ("poate c-am avut si eu prea mari pretentii/poate fi si-asa, mai stii?!), IL IUBIM pe Motu, ne doare si nu stiu cum le-am putea explica asta.