vineri, 16 noiembrie 2007

Cat traiesti inveti

Speram sa… ( !!!** )
{ …// Multumesc Domnului Cache Google pentru copia site-lui http://www.pasareacolibri.ro/ pusa la dispozitie cu atata amabilitate si promptitudine. Ii vom ramane recunoscatori…}
** din care se vede ca si Cei De Dincolo se pot insela. In concret, site-le a fost realizat cu imagini si nu prea s-a salvat nimk acolo…Mesajul mi L-a tranmis cu vreo 6 ore in urma. Azi cand am incercat sa fac ce mi-a zis, am constatat ca actiunea este fara rost, acolo sunt salvate doar crampeie din paginile site-lui. Cei pasionati de parapsihologie sunt rugati sa comenteze incidentul...
Referitor la dojana primita, cum ca am protestat pe blogul d-lui Baniciu dar am uitat sa scriu pe blogul meu, mi-o insusesc, si am incercat sa recuperez azi...
Al dvs putin luat, hippiepittis

Niciun comentariu: