vineri, 16 noiembrie 2007

rusinica M. Baniciu

Dl. Mircea Baniciu a dat jos site-le http://www.pasareacolibri.ro/ , un site de referinta pentru orice fan al trupei. Un site in care puteai sa-ti rezolvi imediat orice disputa cu prietenii referitoare la un vers sau la locul unei piese. repet, rusinica.
Si eu sunt suparat pe mercantilismul celor de la Phoenix. Nu se cade sa faci o aniversare cu bilete la valaoarea salariului lunar al tinerilor din Romania. Eu o consider bataie de joc.
Totodata sunt suparat si pe tine ca ai dat jos site-le Pasarea Colibri. Cu ce ti-a gresit Motu’Pittis ? Poti sa-mi raspunzi pe adresa personala, hippiepittis@gmail.com .P.S. Daca e vorba de bani pt. platit domeniul, pune site-le pe geocities, e free, sau trimite-mi o copie si o pun eu, chiar fara sa spun cine a pus-o, ca la www.geocitries.com/pittbeat1999 unde am pus pittbeat.ro pe care il salvasem in 1999 . Nu am salvata copie a site-lui Pasarea Colibri. !
Sincer ma bucur ca ai o sansa sa realizezi locul muzicii Folk in raporturile cu politicul, comunist sau capitalist, oricare ar fi el…Si, de asemenea sa-ti aduci aminte simbolistica parului lung, de care te-ai distantat nejustificabil in regimul capitalist. Ma bucur ca ai inteles in sfarsit ca acea persoana care a castigat alegerile oferind placeri la 20 % din electorat cu ardeiul sau rosu, mare si cu varful in sus (asculta MTV cand trebuie), este ca orice politician, preocupat doar de imaginea sa si de bani.
P.S. MultumiM pentru amintirile frumoase din raspunsul de pe blogul principal (pagina urmatoare din Blog este dedicata lui Florian Pittis); Revin insa cu rugamintea gasirii unei modalitati de a repune on-line -line a paginii “pasarea colibri”. Era o resursa foarte cunoscuta si sigura pentru discografie si textele pieselor.In plan concret, amanam atentionarea mass-media asupra scoaterii de pe Net a paginii, dar oricum am pe un biletel un mesaj prea gustos pentru a putea fi usor ignorat…

Niciun comentariu: