marți, 18 decembrie 2007

Florian Pittis ambasada #2

De azi am schimbat numele blogului. De fapt trebuia sa schimb demult. A trebuit sa ma convinga ca este chiar asha...
{...//*****, esti nr.2! Primul este o stea. Tu esti o luna. Asa v-a facut Dumnezeu pe fiecare din voi. Nu aveti de ales. O stea e o stea, oricat de mica ar fi, iar o luna e o luna, oricat de mare ar fi. El a fost primul. punct. Vei veni, vei auzi, vei vedea, vei simti. Stiu ca vei intelege... Cu tine comunic mai variat si mai interesant, tu ma asulti si Eu te ascult ca si cum am fi de-un leat. Dar tot nr. 2 ramai. N-ai ce face. Vei intelege. ... Pe de alta parte baiete, tu ai atatea lipsuri, si atat de grave incat, sincer nu prea inteleg de ce ma iubesti! Dar cu toate ca am invatat sa nu distrug corola de minuni a Lumii, de incercarea de a schimba oamenii inca nu m-am lecuit. Continua ce ai inceput. Ai drumul tau original, si poate vei reusi candva sa ajungi sa stralucesti prin tine insuti!. ...}. ***** este numele meu real, nu are ce cauta pe blog.
Am fost OM BUN, am auzit, am auzit, am vazut, am simtit. ARE DREPTATE. Am inteles. Dealtfel, cu cel ce este prima ambasada facuse intelegerea inca de cand mai avea trup de carne. Sa nu va mire!
Si in ceea ce priveste primul argument, are perfecta dreptate. De acum blogul lui hippiepittis va fi a doua Ambasada a lui Florian Pittis. Itemii care contin frustrari si regrete ale Lui vor fi mutati pe site, care va ramane "Lezmajestate la Omul Florian Pittis". Indiferent daca acestia sunt din timpul vietii cu trup sau din timpul vietii de spirit.
Se pare ca si El e pe cale sa inteleaga ca radio3net nu are ce cauta in aceasta ecuatie decat ca o constanta. Si orice elev stie, importante intr-o ecuatie sunt doar variabilele, cunoscute in algebra sub numele de necunoscute... Dar acest subiect va mai reveni. Inca nu e vremea lui. E vremea de OM BUN si de Sarbatori.

Niciun comentariu: