joi, 19 martie 2009

Nicu Vladimir

Pentru a completa galeria de poze ale Prietenilor lui Florian Pittis din cadrul Grupului de pe Yahoo unde sunt owner, mi-au trebuit macar doua poze de o calitate acceptabila ale lui Nicu Vladimir. Pentru ca si mie imi pasa!
Si cum pe tot Netu' nu am gasit decat o singura poza cu Nicu Vladimir, un pic mai mare decat unghia, m-am decis sa prelucrez inregistrarile video pe care le am si sa obtin de acolo pozele dorite. Am muncit vreo doua saptamani si au rezultat in jur de 80 de poze, unele chiar superbe !
Ca sa ii fac o mica bucurie, deoarece Nicu Vladimir a avut parte aproape numai de nedreptati atat in decursul vietii cat si dupa, i-am publicat aceste poze intr-un album Picassa, al carul link este aici.
Desigur, fiind snapshot-uri dupa filmari aceste poze nu sunt foarte diferite intre ele, in fapt fiind 10 poze din anii 90 cu destul de multe variante la fiecare din ele si 10 poze vechi, din anii 70, care exista in cel mult doua exemplare, acesta scos de mine dupa film si originalul care a fost filmat...
Al dvs. putin luat, hippiepittis

Un comentariu:

Anonim spunea...

wow, incredibil efort! multumesc pentru vizita pe blog si pentru sansa de a il vedea pe Nicu Vladimir!