sâmbătă, 28 martie 2009

Am vazut azi ceva ce ni s-a spus timp de 28 de ani ca nu exista

Autograful lui Motzu pe coperta CD-ului In cautarea Cuibului Pierdut este O MINUNE adevarata. Il puteti vedea intrand pe http://groups.yahoo.com/group/florian_pittis/
Aceata Minune nu dovedeste insa decat trei lucruri.
Ca orice regula are exceptii.
Ca intotdeauna Omul este deasupra Legii.
Ca Florian este Om.

Fie ca ne place fie ca nu ne place,
N-ai ce face, asta E.
O fi asta o judecata pro-masonica? (Fratele trebuie ajutat in absolut orice situatie s-ar afla, mai putin cand imaginea si credibilitatea Organizatiei ar fi pusa in pericol prin aceasta actiune)
O fi asta o judecata pro-mafiota? (Pentru membrii Familiei faci orice)
O fi asta o judecata contra aberatiei numita "Suprematia Legii"? (De cand si pana cand ceva facut de oameni este deasupra Creatiei lui Dumnezeu?)

De curand ma intreba o Feminina de peste Mari si Tari de ce am publicat cu atata Tam-Tam un asemenea articolash dintr-un tabloid (pe care il gratula cu niste epitete nepublicabile) pe Grupul lui Florian. (Poate celalat articol publicat saptamana aceasta, cel cu Juriul de la Prometheus era mai indreptatit la anunt...). Dar nu e pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste! A uitat insa dinsa sa ma intrebe un lucru esential. "De cand ai tu, hippiepittis, articolashul ala???" La intrebarea asta ar fi primit un raspuns la care nu cred ca s-ar fi asteptat. Il am de la inceputul lui Septembrie 2007. Si cu toate acestea nu l-am publicat pana acum. Era pur si simplu prea urat scris. Avea un stil imposibil de digerat. Asha ca a ramas acolo, in rezerva de Supernova**, pana cand s-a intamplat o Minune.
Alina a gasit un al doilea Autograf. Pana aici este o realizare de Exceptie, o reusita care alaturi de multe alte fapte o indreptatesc sa fie Moderator pe Grup. Stiti cu totii cat de rare sunt Autografele lui Motzu si cat de rare si deosebite ca stil sunt textele Lui Olografe, asha ca nu mai argumentez importanta acestei descoperiri.
Dar materialul de suport pe care Florian Pittis a acordat Autograful este cel care da caracterul de Minune acestuia. O Minune atat de mare incat am convenit cu Alina ca nu este frumos sa o pastram doar pentru noi.
Nu va pot spune mai multe amanunte istorice sau conjuncturale, geografice sau umane. Sper, ca si voi, ca intr-o zi le vom afla.

Al dvs. putin luat (cu ..."Frunza Verde de Albastru*"), hippiepittis

* Am ascultat de nevoie cantecul complet de cca 10 ori si pe bucatele de si mai multe ori - deoarece l-am procesat in HD pentru postare de Florii.
**Dupa cum am mai scris prin mail-uri private, eu am materiale pentru Grup pentru inca cca 2 ani in acest ritm de postare (4-5 poze si 2 file pe saptamana). Iar la sfarsit vor fi niste Surprize maari, materiale rare care vor incheia faza "activa" a Grupului.

Niciun comentariu: