luni, 3 august 2009

Folk You 5 - Festivalul de folk Florian Pittis

Radio3net a scris pe prima pagina numele complet al Festivalului si a postat inregistrari de la Recitaluri. Link aici. Un sincer BRAVO.

Ca si in anii trecuti, la Festival au fost vandute tricouri personalizate.
Tricourile FY! de anul acesta au fost mai speciale. Propunerea a fost a d-nei Anda Pittis, în memoria lui Motzu, ca si intregul Festival dealtfel. Desenul reprezinta pomul vietii. Simbolistica va las sa o descoperiti, eu va ajut doar cu o poza a tricoului.

Al dvs. putin luat, hippiepittis

2 comentarii:

astalder spunea...

Ma scuzi ca intervin pe un blog pe care il apreciez foarte mult, dar culorile si dimensiunea caracterelor pur si simplu zapacesc cititorul.

Probabil ti s-a mai spus :)

Ai putea folosi o singura culoare pentru caracter, si punctat pe ici pe colo cu cate o culoare. Ar fi mult mai de efect.

Eu inteleg ca se doreste o atmosfera hippie - psihedelica, dare cam mult, tendinta este sa inchizi pagina, pentru ca iti obosesc ochii.

Altfel, felicitari pentru blog, eu am sa-l citesc in continuare :)

hippiepittis spunea...

Chiar va rog sa interveniti atunci cand simtiti nevoia sa comentati.
Nu mi s-a mai plans nimeni pana acum de forma grafica a Blogului.
Explicatia culorilor si a dimensiunilor de fonturi insa este diferita de presupunerea dvs...
Articolele sunt scrise asha cum le vizualizez in discutiile mele cu Florian. Acele culori sunt o foarte brutala aproximare a nuantelor in care vad eu forma textului dorita de Florian...(cu ochii inchisi, bine-inteles).
Nu cred ca voi schimba deoarece nu depinde de mine si nici nu am solutie la problema dvs. Decat sa reduceti contrastul de la monitor; Noile monitoare nu mai au optiune pentru afisare in alb-negru.