marți, 29 decembrie 2009

NIMIK NU ESTE INTAMPLATOR in MultiVers

Cine stie, cunoaste si acest proverb... Celorlalti le prezint ce mi s-a intamplat ieri.
Am postat acum aproape 2 ani pe trilulilu Cantec de la '23 incoace al formatiei Roata. Slab trafic... 332 ascultari si 3 comentarii, doar primul, cel de acum un an fiind de substantza. Ieri Vasile Roaita lasa sirena si imi scrie o surpriza mai mare decat toata Grivitza lui Rosie ...<< De comparat cu originalul de la Husker Du->link . >> Am ascultat si asha e. Melodia este COVER, versurile sunt ORIGINALE. Bravo Florian !!
Tot ieri caut noi postari pe Youtube cu Florian. Apar doar 2 postari facute chiar in ziua precedenta. Ambele sunt cantece ale Roata. Singurele de pe YT. Unul este celebrul Ei si de pe Va fi Lazare, va fi. Al doilea cantec, Desene pe covor-> link plasat gresit pe discul mixt cu Foileton, imi este necunoscut. Nu a aparut pe niciunul din cele doua discuri ale Roata pe care le stiu eu... erau 3 vizionari ale acelui clip.
I-am scris lui Janis despre descoperirile mele... Ea cauta cu Google... Si a treia surpriza a serii. Il gaseste in vechiul site al Radio3net, o redundanta functionala inca pe mms->link. doar player-ul pe fond negru... Dar merge...doar in FireFox.
Ieri a fost Ziua Roata... 3 servere diferite, 3 persoane diferite si necunoscute, o singura zi, aceeasi formatie... despre care nu am mai auzit nimik de un an... despre care nu am scris nimik de peste un an...
Al dvs. putin luat, hippiepittis

Un comentariu:

zelea codreanu spunea...

In legatura cu Husker Du eu as spune "Bravo" lui Chifiriuc, el este plagiatoul. Daca era "cover" trebuia sa spuna, nu s-a obosit insa. Intre timp a luat calea Domnului...prinde orbul, scoate-i ochii (daca tot va plac proverbele).