sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Dans, descarcare si sugestii

A inceput azi dimineatza pe la 11.30. La inceput a fost o venire intempestiva si o dojana blanda cu privire la atentia prea mare pe care i-am acordat-o altuia in ultimele 24 de ore. Imblanzita deoarece am fost prompt, complet si corect cu postarea de aseara. Asta aviz altora care se ascund in spatele unui gard frumos vopsit, de unde cam abuzeaza de rabdarea noastra.
Eu cautam in Arhiva niste scanari de albume ale lui Vali Sterian, pentru un tip din Focsani...
Am coborat frecventza un pic, in semn de intelegere.
A asteptat sa termin si pe urma a vrut sa auda niste muzica rara, ca tot aveam arhiva de la Flacara. A vrut intuneric.
... Alifantis-e frumos la tine-n suflet, Dan Vana - Cu prostii si nebunii, Adrian Ivanitchi - Arsura, Pana aici a fost plans.Doar lacrimi, dar multe, ca in septembrie 2007. Anda Calugareanu - Hai Rapid a schimbat regimul. Au fost miscari, dar numai pe refren. Iarasi - Hai Rapid, dinamic, dans rapid. Gil Dobrica - Hai acasa si Gil Ionita - Cantec pentru artisti au facut o combinatie de dans si plans. Ion Zubascu - Hei omule, hei. A fost baza primei serii de Dans. A fost de 3 ori, au fost momente profunde de Dans, cu ochii inchisi sau in clipire foarte rapida, cu imagini colorate si cu senzatie de pierdere a greutatii. Nu am simtit nici un fel de oboseala si nici crestere prea mare de puls, doar de amplitudine a respiratiei. Mircea Vintila - Fat Frumos a fost o noua repriza de plans, cu mentinerea miscarilor mai mult la maini si la cap. Iris - Traiasca Pacea. Dans doar din cap (ca rockerii, miscari un pic cam mari pentru mine, ca deobicei...) si cu palmele + degetele pe pulpe.
A urmat o mica pauza, intre 12.30 si 13.00, inceputa cu 5 minute inainte de a veni cineva in apartament (respectiv cu cateva secunde inainte de terminarea cantecului), si terminata dupa plecarea persoanei. In cele 5 minute am facut ce mi-a sugerat El. Am deshis jaluzelele, usa la camera si am deschis geamurile...
Mircea Florian - Podul de piatra. Dans de la refren. ...//Corect acolo trebuie MAGI si nu DRACI... Dar cum sa fi spus asta in 1970 ??... La reluarea cantecului, un nou mesaj dupa refren. ...//Oare cand o mai aparea vre-un COPIL ... Plans puternic si oprirea Dansului. Dar s-a terminat repede cantecul. Nu vedeam nimik de lacrimi, am dat click pe Mircea Rusu - Pomul copt si omul bun. Dans si cantat pana la al doilea refren. ...//Sa vina lumea sa ceara. Si sa i se dea.Intzelegi? Sa li se DEA. fara BANI. Ca pomului din drum nu-i dai bani pentru fructe!... .Cerere de stop, asha ca opresc pe la 3/4 din cantec. Valeriu Sterian - Amintire cu haiduci. Doar o jumatate din cantec. ...//O fi amintire frumoasa, dar prea de tzanci... Parea ca se termina totul, ca intuitia mi-a jucat o festa si ca am ratat playlistul... Dar nu a fost asha... A urmat Vasile Seicaru - O Sansa Pacii. De 4 ori. Un Dans inimaginabil, cu miscari ultra-rapide si ample cu mainile si degetele. Si miscari scurte si rapide cu picioarele si capul. In acelasi timp miscari lente cu corpul. ...//Asta e nou!. e Zborul Liliacului... Da, doar cu asha ceva se putea asemana. Mai avea si clipire in ritm "de inima de porumbel al Pacii" din ochi. A reaparut senzatia de Plutire, de lipsa a greutatii. La sfarsit eram fericit si odihnit, parca atunci ma trezisem. Au mai fost Vasile Seicaru - Beatles si apoi, in incheiere, Pasarea Colibri - Cantecul Bufonului. Dans, dar mai linistit, cu mentinerea senzatiei de usurime si cresterea unei senzatii de implinire, de fericire. S-a terminat la 13.35, brusc, odata cu prezentarea care este la sfarsitul piesei.
hippiepittis - A2FP - include secventze relay-only

Niciun comentariu: