vineri, 12 noiembrie 2010

Radio3net sau LASA-MA SA TE LAS ca politica *de casa*

Intrucat a trecut mai mult de o luna de la lansarea noului site florianpittis.ro si aproape o luna de la mail-ul d-lui Florescu prin care imi spunea ca va corecta erorile semnalate si nu se vede nici macar o urma de intentie de a schimba in bine ceva in acest Site, in curand imi voi face publice observatiile si criticile referitoare la aceasta realizare.
Postarea va fi structurata pe doua nivele, aici nivelul principal iar amanuntele sub forma de comentarii...
Cum de n-am uitat ? Ca eu mi-am adus aminte... De data asta NU a trebuit sa imi aminteasca Florian! Chiar ei m-au trezit din adormire cu cele 3 video-uri de promovare prin care anunta ca se pregatesc sa sarbatoreasca 6 ani de la infiintare.
Dar ce sa ma mai mir ? Este ceva clasic! Satul arde si baba se piaptana...
Al dvs. putin luat, hippiepittis

Un comentariu:

Unknown spunea...

Subscriu la afirmatiile lui HippiePittis. Este chiar nesimtire din partea celor de la radio3net.ro ca sa nu ii spun chiar reavointa sau si mai grav sabotal spiritual intentionat. Indiferent cat de bine sau de rau s-au inteles webmasterii si echipa de acolo cu Florian as vrea sa le amintesc cateva puncte cheie celor de la radio3net.ro si anume:

1- Ei exista azi pe functile pufoase ce le ocupa in radio fiinca Florian a pus umarul la greu si inteligenta sa sa creeze si sa existe radio3net.ro

2- Frustrarile si resentimentele lor personale nu folosesc nimanui si nu intereseaza pe nimeni, ci din contra atrag dispretul publiculi ascultator si le reduc rattingul, rankingul si popularitatea conducand la o proasta politica de marketing si management a postului care in final se va clatina datorita incompetentei si neglijentei personalului de administrare

3- In fata Demiurgului, a lui Dumnezeu, Isus etc si terminand cu insasi Florian Pittis nu au nici o scuza si nu cred ca vor avea circumstante atenuante sau zambete pe lumea cealalta

Cam atat am avut de comentat DEOCAMDATA!