miercuri, 11 iunie 2008

Festivalul de Arte pentru Liceeni Florian Pittis –z.2

Am stat astazi acasa si imi pare rau. Transmisia live a r3net A FOST si a fost buna spre foarte buna calitativ (331 kb/sec. 29 fps), peste nivelul majoritatii fisierelor cu Florian Pittis de pe Site. Apreciez claritatea filmarilor si prim-planurile bine luate, ca si sonorul clar.
La Festival a fost invers fatza de ieri. A fost TEATRU DE CALITATE si public aflat in treaba pe acolo. Venit ca la stadion, sa sprijine echipa favorita si nu pentru Arta Teatrului. Rusinica. A fost bine-venita si cu efect interventia organizatorilor pentru calmarea lor.
Fragmentele de piese au fost interpretate si traite de tinerii actori, costumele si decorurile au fost frumoase si mult peste ceea ce m-am asteptat.
Din acelasi motiv ca si ieri , nu intru in comentarii la obiect. Apreciez de asemenea sincronizarea tinerilor artisti atat intre ei cat si cu fondul sonor, prezent la majoritatea pieselor.
Tinerii actori au fost mult mai seriosi decat tinerii muzicieni, nu am vazut incercari stupide de influentare a juriului si a publicului ca ieri. Nu protestez decat la necivilizatia publicului tanar, dar aici chiar
n-am ce face, asta e !
Florian a fost probabil in sala ( daca nu a ramas cumva acolo de ieri–ca pe la mine nu a trecut. Sper ca a fost cineva suficient de bun mediu ca sa-I fi transmis clar si in culori ).
BRAVO !

Niciun comentariu: