vineri, 20 iunie 2008

Radio3net, iarasi jumatati de masura

Se pare ca acest colectiv chiar daca incepe 2 lucruri noi pe an, nu poate sa le duca la bun sfarsit.
S-au bagat sa prezinte pe Net Festivalul de Arte pentru Liceeni Florian Pittis ....Foarte frumos, mai ales ca nu au facut mai nimic anul acesta.
Afisul prealabil a fost OK... Chiar mi-a placut.
Primele 2 zile a fost totul OK... In a doua zi am vizionat transmisia lor, si i-am laudat.
A treia zi, cea cu decernarea premiilor si Spectacolul de gala avand ca invitati pe Nicu Alifantis, Mircea Vintila si Ducu Bertzi NU a fost transmisa. Am plangeri din SUA, din Belgia , din Timisoara si inca una de undeva din Ro ca nu s-a vazut nimik. Eu am fost in Sala.
Si chiar daca nu s-a dorit de catre Artistii invitati sa le fie transmis recitalul, r3net aveau DATORIA sa anunte si sa transmita Festivitatile de Premiere ale echipelor de concurenti de la licee.
Aveau de asemenea DATORIA sa completeze afisul Festivalului cu pagina al carei titlu chiar ei l-au pus, "Castigatori".
Si mi se pare normal ca sa fi postat in galeria video inregistrarile celor 3 zile de Festival .
Am tot asteptat dar se pare ca astept calendele grecesti. Au trecut 2 saptamani de la Festival.
Nu stiu motivele acestor nerealizari si nici nu ma intereseaza. Dar actuala echipa a facut inca o data de ras un post de pseudo-radio care merita mai mult decat un Nume. Si asta e tot ce conteaza.
Al dvs. putin luat, hippiepittis
P.S. La 3 saptamani de la eveniment au fost postate inregistrari complete pe site-le r3net. Mai bine mai tarziu decat niciodata...

Niciun comentariu: