sâmbătă, 24 octombrie 2009

Reclama cu vocea lui Florian Pittis

Deoarece filmuletul de 30 de secunde cu reclama Rosia Montana Gold Corporation avand in ultimele sale 5 secunde vocea lui Florian a avut de cateva ori un vot in sondajul de pe Grup si totodata nu avea nici o sansa sa iasa primul in competitie, am postat aceasta reclama pe Youtube si pe Trilulilu. Desigur, la inceputul lunii Noembrie voi posta clipul ales prin vot pe Grup. Reclama am primit-o de la un Director al RMGC , la 4 zile de la solicitarea mea adresata pe mail. Raspunsul avea atasat si filmuletul cu reclama. Am mai incercat sa scriu si la Domestos *Domestos distruge toti microbii*dar nu am gasit nici o adresa de mail a firmei din Romania iar din strainatate nu am primit nici un raspuns.
Daca stiti si alte reclame citite de Florian Pittis, va rog sa imi spuneti firma si numele probabil al reclamei. In cazul in care aveti dvs. sau lucrati la o firma care detine o reclama avand vocea lui Motzu, mi-ati face o mare Bucurie trimitandu-mi o copie a filmuletului.
Va rog sa postati NUMAI comentarii referitoare la Florian Pittis, actori romani si reclame. Aici NU este loc pentru dezbateri despre Proiectul Rosia Montana sau de discutii pe teme de protectia mediului.
Al dvs. putin luat, hippiepittis

Niciun comentariu: